Orhan Gazi Kılıç

"Allah'ım sen beni, milletime ve devletime faydam dokunmadan alma"

Pardus 2008 Kurulumu

Yazar: Orhan Gazi Kılıç — 14 Mart 2009 Cumartesi — Saat: 14:43:00

Pardus nasıl kurulur. Korkulu rüya öyle mi. Aslında tam tersi, bitmemesini istediğiniz (tabi kurulumun değil :)) güzel bir rüya. Pek fazla söze gerek yok ama yine de şunları söyleyeyim. Biliyorum ki bu yazıyı okuyan çoğunuz benim de ilk başlangıcımda olduğum gibi korkuyorsunuz. Aslında siz benden daha şanslısınız. Aşağıdaki gibi görsellerle desteklenmiyordum ben ama gene de korkuyorsunuzdur. Aslında Pardus kurulumu YALI sayesinde çok çok kolay diğer Linux dağıtımlarına göre. Aşağıdaki görseli bilicca.com'dan gömdüm günlüğüme. Sağolsunlar çok da güzel bir iş çıkarmışlar gayet basit. Zaten basit olan birşey ancak bu kadar basitleştirilebilinirdi. Neyse çok fazla gözlerinizi yormadan aşağıdaki görseli izlemeye başlarsanız ne demek istediğimi anlarsınız.






#orhangazikılıç #yazılımcı #programcı #mühendis #oyuncu #vatanperver