Orhan Gazi Kılıç

"Allah'ım sen beni, milletime ve devletime faydam dokunmadan alma"

Windows 8 Geçici Ağ Bağlantısı Oluşturmak

Yazar: Orhan Gazi Kılıç — 21 Ekim 2013 Pazartesi — Saat: 00:36:00

Biliyorsunuz ki windows 8 de geçici ağ bağlantısı oluşturamıyoruz. Varsayılan olarak devre dışı bırakılmış. Nedenini bilmiyorum ama devre dışı bırakılması bizler için hiç iyi olmadı. Ufak bir iki araştırmak yaptıktan sonra nasıl etkinleştirebileceğimi öğrendim biraz komut gerektirdiğinden işleri başka kullanıcılar için biraz kolaylaştırmak istedim ve belirlediğiniz ad ve şifreyle geçici ağ oluşturan bir program yazdım. Pek ayrıntıya inmeyeceğim, C# ile hazırladım. Programı aşağıdan indirip kullanabilirsiniz. Kaynak kodlarını da incelemek isteyen olur diye yüklüyorum. Umarım sorununuzu çözer.

Windows 8 Geçici Ağ OluşturucuKaynak Kodlar

Program

Enhanced by Zemanta


#orhangazikılıç #yazılımcı #programcı #mühendis #oyuncu #vatanperver