Orhan Gazi Kılıç

"Allah'ım sen beni, milletime ve devletime faydam dokunmadan alma"

Bilgisayar Fanının Hızlanmaması

Yazar: Orhan Gazi Kılıç — 16 Mart 2014 Pazar — Saat: 18:41:00

The HP Pavilion at San Jose in San Jose, Calif...
The HP Pavilion at San Jose in San Jose, California, home of the San Jose Sharks and commonly known as the Shark Tank. Photo by John Pozniak, July 5, 2004. (Photo credit: Wikipedia)
Özellikle hp pavilion serisinde görülen bu hastalığın çözümü fanı değiştirmek.

Dalga geçmiyorum :) fanda hiç bir sorun yokmuş gibi en düşük seviyede fanın çalıştığını görüyordum o yüzden fanda bir sorun yok diye başka yerlere bakıyordum ama maalesef sorun fanda. İnternette bu sorunla karşılaşan hp pavilion serisi kullananlar çok fazla hem Türk hem de yabancılardan. Neler yapmadım ki bios güncellemesine varana kadar her şeyi denedim en sonunda fan sipariş ettim hazır fanı değiştireceğim güzelce bir macununu yenileyeyim diye bir de macun sipariş ettim içini açmışken güzelce bir tozunu da sildim (ki zaten yavaş çalışan fanın havasının hiç çıkmaması da katman olmuş tozlar yüzündenmiş :)) şimdi fabrikadan aldığım gibi bir bilgisayarım var. Tabi çin malı fanım yakın zamanda bozulmazsa :).

Yani demem o ki eğer böyle bilgisayarın ısınmasına rağmen fan da çalışmasına rağmen hızlanmıyorsa fanı değiştirin ya da değiştirtin başka yerde aramayın.

Bir de öneri, eğer fan hızını siz kontrol etmek istiyorsanız hp coolsense'i indirip kurun oyunlara girerken daha hızlı çalıştırırsınız film izlerken sessiz moda alırsınız neticede hp fanlarının o periyodik rahatsız edici sesini film izlerken duymak zorunda değiliz.
Enhanced by Zemanta


#orhangazikılıç #yazılımcı #programcı #mühendis #oyuncu #vatanperver