Orhan Gazi Kılıç

"Allah'ım sen beni, milletime ve devletime faydam dokunmadan alma"

The Forest Türkçe Hayatta Kalma Kitabı

Yazar: Orhan Gazi Kılıç — 21 Temmuz 2014 Pazartesi — Saat: 22:45:00

Early-Morning Hike (5)
Early-Morning Hike (5) (Photo credit: Nicholas_T)
The Forest son zamanların en popüler hayatta kalma oyunlarından birisi. Hem de alfa sürümünde olmasına rağmen. Belli ki geliştiricileri altından kalkabilirse önümüzdeki yılların en güzel oyunları içerisinde bulunacak. Geliştiricileri yeni diller ekleyeceklerini söylüyorlar ama şu an için düşünürler mi bilmem. Çünkü şuan çok erken hala alfa aşamasında oyun. Düşünseler bile Türkçe de diller arasına eklenir mi orası belli değil çünkü hangi dilleri ekleyeceklerini söylemediler. Yine de Türkiye'deki bu ilginin onları oyuna Türkçe desteği verdireceğini düşünüyorum.

Şuan oyuna resmi açıdan Türkçe desteği gelmese de ben en azından oyunda kullandığımız Hayatta Kalma Rehberini Türkçe'ye çevirdim. Benim çevirim 0.03 sürümü için, 0.04 sürümüne yaklaşık 20 saat kaldığını öğrenince biraz bekleyip 0.04 için yenilikler varsa uyarlayıp o zaman sizlere sunmayı düşünüyorum. Aşağıdaki kısa videodan güvenli yuvamı ve Türkçe Hayatta Kalma Rehberini görebilirsiniz.

Güncelleme:

İşte şimdi 0.04 sürümüne uyarlanmış halini yayınlıyorum. Bu haliyle uçaktaki televizyondaki görüntü dahil bir çok yazıyı Türkçe'ye çevirdim. Çok az bir kısmı ve ayarlar bölümünün yazılarını bulamadım.

Yamayı indirdikten sonra sıkıştırılmış klasörden çıkartın ve dosyayı oyunun kurulu olduğu dizine bulunan theforest_data klasörünün içine kopyalayın. sharedasset1 dosyasının yedeğini almayı unutmayın ne olur ne olmaz. Oyunu nereye kurduğunuzu bilmiyorsanız oyunun kısayoluna sağ tıklayın ve dosya konumunu aç diyin bulursunuz.

Buradan 0.04 sürümü için olan Türkçe yamayı indirebilirsiniz: https://yadi.sk/d/JI8XS15DXH3C9 güle güle kullanın.
Ha bu arada
 yapsana hayırlı bir iş için lazım :)

Not: Oyun içi yazılar için geliştiricilere eposta attım.



#orhangazikılıç #yazılımcı #programcı #mühendis #oyuncu #vatanperver