Orhan Gazi Kılıç

"Allah'ım sen beni, milletime ve devletime faydam dokunmadan alma"

Banished Türkçe Mod

Yazar: Orhan Gazi Kılıç — 12 Kasım 2014 Çarşamba — Saat: 23:43:00

Son zamanlarda aşırı ilgi gören ve mod desteği gelen banished oyunun eksik kalan parçasını
tamamladım :).

5000 satırlık bir dosyada çeviriyi tamamlayıp mod haline getirdim ve sizlere sunuyorum. Güle güle kullanın.

Yalnız bilmeniz gereken bir nokta var ki o da oyunu açtığınızda modu etkinleştirseniz de oyuna başlayınca tekrardan etkinleştirmeniz gerekmekte. Bu oyunun bir hatası galiba ama üstesinden gelirlerse bir güncellemeyle hallederler sanıyorum.

Aşağıdan TurkishTranslate.pkm dosyasını indirip oyun klasöründeki WinData klasörünün içine taşıyın ve oyunu açınca modlardan bu modu etkinleştirin. Eğer oyunun nerede kurulu olduğunu bilmiyorsanız kısayoluna sağ tıklayın ve dosya konumunu aça tıklayın.

Her şey bu kadar. Güle güle kullanın :)

TurkishTranslate.pkm


#orhangazikılıç #yazılımcı #programcı #mühendis #oyuncu #vatanperver